Nerdeen Nereye

Yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz şey benim ilk yaptığım pastalardan biri.Tabiki yine manevi değeri kocaman olan çok çok özel bir insanım için yapıldı.Canım dostum,bebişim Hande'nin 3 yıl önceki doğum günüydü sanırım.Aslında öyle aceleye gelmiş falan da değildi fazlasıyla özenmiştim de..Komik geliyor belki ama evet evde pişmiş hem de kötü bir şekilde pişmiş bir muhallebi üzerine rendelenmiş çikolata,kenarına da bir ev pastası efsanesi olarak bonibon!Yaptığım şeyi de beğenmişim demekki çünkü fotoğrafını falan çekmişim bir de.Ama gördüğünüz gibi asla pasta tabağını bir peçeteyle sileyim,kenarlardaki kekin açıkta kalan kısımlarına biraz krema süreyim falan yok.Nasıl olduysa birileri bu pastaları bile beğenmiş ve benim hevesimi hiç kırmamış olmalı ki o günlerden bu günlere gelebilmişim.(fazla megaloman bir cümle oldu ama bu fotoğrafa bakınca pastalarımdaki küçük,minicik değişimi siz de farkediceksiniz)Ne mutlu bana ki böylesine güzel insanlarım var,beni her yaptığımla,her halimle  beğenen seven.İyi ki var onlar çünkü ben de onlarla birlikte varım... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hesap açmadan yorum yapabilmek için anonim seçeneğini işaretleyiniz.