Anne Eli Değmiş Abi* ile Süslenmiş Lezzet Topları

Blogumda bugün misafir bir lezzet var.Çünkü bu seferki tarif bana değil anneme ait...
1 poşet krem şanti
1.5 bardak süt
2 paket kakaolu kare bisküvi
 Krem şantiyi bir buçuk bardak süt ile çırpıyoruz.Kakaolu bisküvileri rondodan geçirip ince bir toz haline getiriyoruz ardından krem şanti ve bisküvi tozlarını karıştırıp bir hamur elde ediyoruz.Elimizle küçük toplar yapıp isteğe bağlı olarak renkli şekerlere ya da kakaoya buluyoruz.Çok basit ama lezzetli ufak atıştırmalıklar elde ediyoruz.Afiyet olsun... :)
*yazıyı yazıp paylaştıktan sonra öğrendim ki üzerine bu şekerleri benim canım abim elleriyle yapıştırmış!Bu önemli detayı sizinle paylaşmadığım için kırıldı bana.O yüzden ben de dip not olarak eklemek istedim çünkü şekerler en önemli kısmı(!) :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hesap açmadan yorum yapabilmek için anonim seçeneğini işaretleyiniz.