Küçücük Sürpriz

14 Kasım önemli bir gün benim için.Can dostumun,tatlı insanımın doğum günü...Bunlar da benim ona küçücük minicik sürprizlerim... :)
 Sırf kutusu için bile alınabilir,saklanabilir,hediye edilebilir bu küçük sevimli sabunlar..
 Ama kokusu da en az kutusu kadar güzel bir yandan da.. :)
 Bu da benim çok anlamlı bulduğum,ince,zarif bir düşüncesi olan bir hediyeydi...
 Bir dream catcher bu.Ağı elde örülen ve ucuna tahta boncuklarla kartal tüyü takılan bir dekoratif nesne aslında sadece.Eski bir kızılderili inanışına göre bu rüya yakalayıcıyı başucunuza astığınızda kötü rüyalar ağlara takılıp günün ilk ışıklarıyla kaybolup giderlermiş,iyi rüyalar ise yollarını bildiklerinden ağlardan yürüyüp,tüylerden süzülerek uyuyana ulaşabilirlermiş.Ben de görünüşü kadar hikayesi de böylesine zarif olan dream catcherlardan bir tane de canım arkadaşıma aldım ki bütün kötü rüyalardan korunsun,güzel olan tüm rüyaları da gerçek olsun diye... :)

 Kullanmasını pek de sevmediğim şeker hamuruyla yapmak zorundaydım malesef bu pastayı çünkü uzuun bir yolda,otobüsle kucağımda okuluna gitmeye çalışıcaktı arkadaşımın.Bu yüzden üzerindeki küçük çatlakları şeker hamuru konusundaki acemiliğime verir beni affedersiniz umarım. :)
 Bu da uzun otobüs yolculuğunda pastamı koruması için hazırladığım kutu.
İyi ki doğmuşsun güzel insanım benim! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hesap açmadan yorum yapabilmek için anonim seçeneğini işaretleyiniz.