My Cake's Stories


Bir soru var hep pastalarımı yiyen insanlardan bana gelen; ne zaman ve neden başladın pasta yapmaya? Ne zaman başladım sorusunun cevabı çok da net değil aslında.Belki 3 belki de 4 yıl olmuştur ilk pastamı yapalı.Uzun bir zamandır o pastanın fotoğrafını arıyorum fakat bulamadım,bulur bulmaz burada sizinle paylaşacağım,söz! Annem küçükken tavşan pasta yapardı bize her doğum günümüzde.Papyonu ve bonibonlu kulakları olan bir tavşan.Benim de ilk pastalarımdan biri bu tavşan modeliydi.Erdem abime doğum gününde yapmıştım fakat ciddi anlamda bir çirkinlik abidesiydi ama hatırlıyorum o zaman da kimse kötü dememişti pastam için.Yani tam da bu nokta da ilk günden itibaren yapmış olduğum çirkin,biçimsiz hatta lezzetsiz pastalarımı,keklerimi sesini çıkarmadan yiyen insanlarıma kocaman bir teşekkür!Sonraları bir şeyler okumaya,internette bloglar gezmeye ve gıda boyalarını keşfetmeye başladım.Gıda boyası benim dönüm noktam olmuş olabilir bence.Bir de 2011'de geçirdiğim ameliyat sanırım.Bomboş bir yazı bol kremalı,pastalı,çikolatalı bir yaza dönüştürmüştüm küçük bir gıda çarşısı alışverişi ile.Neden pasta yapıyorum sorusuna gelince...
Ben uzun yıllardır doğum günlerini hiç sevmezdim.Daha doğrusu fazlaca özel bulurdum doğum günlerini ve ne bana yapılan anlamsız kutlamaları severdim ne de başkalarına boş anlamsız kutlamalar yapmak isterdim.Eğer bir doğum günü kutlanıyorsa,sadece bir kaç cümle ile bile olsa ya da her ne yapılıyorsa, özel, çok özel olmalıydı.İlk bu düşünceye kapıldığım sene anneme kocaman güzel bir sürpriz doğum günü hazırladım zaten.Sonradan farkettim ki alınan hiçbir hediye,düşünülmüş olandan kıymetli olmuyormuş.O yüzden tam 3 yıldır olabildiğince özel şeyler hazırlamaya çalışıyorum insanlarıma.Sevdiğim herkese doğum günlerinde iyi ki benimlesin deme şeklim bu da benim.Hayatlarımda olduğu için bir teşekkür hepsine...Hazır alınmış bir pasta,fiyatıyla ölçülen bir hediyeden çok daha farklı bir şey bu.Bu yüzden pastalarımı satmayı,onlara bir fiyat koymayı düşünmedim hiç.Beceremiyorum da zaten pek.Sonra düşündüm hayatımdaki her güzel insanıma teker teker iyi ki varsın dersem pastalarımla,herkesin teşekkürü tamam olursa bir gün işte o zaman satabilirim belki pastalarımı.Ama önce herkese bir pasta ulaşmalı,bütün güzel insanlarım bilmeli onları ne kadar çok sevdiğimi.Artık seviyorum doğum günlerini,insanlara sürprizler hazırlamayı.Çok kocaman partilere ihtiyacınız yok sadece unutmayın doğum günlerini,anlamsızlaştırmayın.Sadece iyi ki varsın hayatımda demeyi bilin gerçekten hissederek.İyi ki var hayatımın en güzel insanları...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hesap açmadan yorum yapabilmek için anonim seçeneğini işaretleyiniz.