Çağan Çınar 1 Yaşında!

Geçen yıl bu zamanlarda minicik elleriyle tutundu hayatımıza bir köşesinden.Hayatımda gördüğüm en mucizevi şeydi 9 ay bir bebeği beklemek,sonra da onun adım adım büyüyüşünü izlemek.Küçücük bir bedenin hayatımda bu kadar yer edinebileceğini,kısacık bir zamanda henüz kelimeleri bile söyleyemeyen ağzının içine baktıracağını, daha önce hiç duymadığım hemen uçuveren ama kendini  hiç unutturmayan kokusuna böylesine bağımlı olucağımı hiç düşünmemiştim.Her yeni gününe yeni bir icatla uyanan küçüğüm,hayatımızın en saf,en tatlı yanı,masumluğuna hayran olduğum bizimle geçirdiğin ilk yılın,koşarak ulaştığın 1.yaşın kutlu olsun :)

Erkek adama böylesi yakışır dedik, bıyıklı 1 yaş partisi hazırladık. 










Minik adamın pastası bıyıklı olur dedim,yaptım!







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hesap açmadan yorum yapabilmek için anonim seçeneğini işaretleyiniz.